I morgon

I morgon ska jag försöka ta mig ur sängen innan 10, häva i mig någon slags frukost och två koppar kaffe.
Sen samla ihop mig och ringa min kp, trots att jag hatar att ringa. Inte för att det är nått fel på henne, tvärtom, hon är väldigt bra. Men jag och telefoner funkar inte ihop. Förmodligen får jag lämna ett meddelande på hennes svarare.

Vad jag ska säga när kpn ringer upp har jag funderat en hel del på. Det bästa är nog att vara hyffsat saklig och kortfattad, så att jag inte behöver telefonera så länge. Ska ju ändå träffa henne på onsdag, så prata kan vi göra då.

Mot bättre vetande, köpte jag chips idag, men påsen är fortfarande oöppnad för när jag kom hem var jag inte sugen längre. Jag funderar på att äta några chips, mest för att ha det gjort liksom.
Det är sällan jag köper chips och när jag gör det brukar en påse räcka i flera dagar. Jag är helt enkelt en väldigt dålig chips-ätare.
Jag funderade kort på att köpa choklad istället, men mindes när jag gjorde det sist i våras. Då fick jag en grav sockerchock efter bara några bitar och mådde jäkligt illa. Så, no more choklad för mig.

Kommentarer
Postat av: polly

mmm. det är farligt med chips tycker jag. har man väl öppnat en påse är det svårt o sluta =) hehe. nu frossar jag mest i plommon. det är gott! mums!

2008-09-01 @ 05:23:39
URL: http://polly.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0