Lite shopping

Eftersom jag kände mig ovanligt korkad idag och förmodligen ändå inte fått något vettigt gjort, så begav jag mig istället in till Nordsatan....sorry, Nordstan!
Claes Olssons var givetvis med i planerna och där köpte jag på mig batterier, brännbara cd-skivor och faktiskt en stegräknare också! Givetvis en billig sådan, då jag aldrig skulle lägga ut en massa pengar på en sådan. Men, för 79 kr fick jag en som inte bara räknar steg, utan också det ungefärliga avståndet man går samt hur många kalorier man förbränner. Den har även en tidtagarfunktion. Det kändes som ett ganska bra inköp.

Jag var in en sväng på Indiska också, där jag hittade svarta, gosiga benvärmare i exakt samma material som vantarna jag köpte där förra året!
Sen tittade jag lite på HM och Kappahl, därefter kändes det som om jag varit i Nordsatan hur länge som helst, men i realiteten var det bara strax över en timme. Jag är inte sån att jag kan gå i affärer hur länge som helst, även där tappar jag form av koncentration efter ett tag och blir en zombie som bara vill hem.

Tyvärr, måste jag säga, hittade jag väldigt snygga kängor också, men 999 kr har jag inte att lägga på kängor även om jag faktiskt skulle behöva nya. Förhoppningsvis håller de jag har ytterligare en vinter, trots att de börjar gå sönder lite grann.
Eller så köper jag en trisslott och blir miljonär, alternativt, gifter mig rikt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0