Spontan-promenad

I dag var jag för en gångs skull lite spontan!
Efter cirka 30 minuters grubblande om huruvida jag skulle gå till närmsta Konsum eller knata 3 km till Ica Olskroken, så bestämde jag mig för konsum.
Men, när jag gått dom få minuterna ned till Konsum beslutade jag mig för att fortsätta till Olskroken för det var väldigt trevligt promenadväder, så det gjorde jag.
Det var som vanligt väldigt skönt att promenera, men hem tog jag bussen eftersom jag hade handlat frusen lax och bussen går ju faktiskt lite snabbare. Annars hade jag nog gått hem också.
I morgon blir det nog samma promenad-sträcka, fast tur och retur.

Annars har jag verkligen inte gjort mycket idag och det var bara reklam i postlådan.

Kommentarer
Postat av: Psyk

Små vardagliga beslut som förgyller tillvaron. Know the feeling.

2008-08-24 @ 00:27:04
URL: http://psykbrytet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0