Ytterligare 6 km närmare viktnedgång

Galenskapen  har kontrollerats med motion

I dag traskade jag 6 km igen! Trots att batteriet i mp3-spelaren tog slut halvvägs till Olskroken, så knatade jag vidare både dit och hem. Fattig som jag är, sparade jag res-pengar på att gå också, fast iofs lade jag 53 spänn på en flaska vin, egentligen en pappförpackning vin iofs. Jag valde att köpa i pappersförpackning av det enkla själet att det är lättare att bära hem än en glasflaska om man ska gå 3 km. Det är såna småsaker jag tänker på när jag handlar på systemet, eller handlar alls.
Jag är väldigt petig med att planera, fundera över hur jag ska planera och sedan med att fullfölja planerna, annars fungerar inte min vardag helt enkelt.

Nu laddar jag mp3-spelaren, för sen ska jag åka buss till min polare M som för en gångs skull är hemma i GBG (han jobbar annars i Norge). Vi har inte sett sen nån gång i början på sommaren, så det ska bli väldigt trevligt. Det kommer lite mer folk också som jag heller inte träffat på länge, vilket är kul.

Enligt Vulkan.se, så har mina två böcker där sålt sammanlagt 53 exemplar.

"Kontrollerad Galenskap - dikter om psykiskt sjukdom" har sålt 29 ex.

"Ljuva hem! - bloggar ur "Hej, jag är schizo!" har sålt 24 ex.

Det är rätt bra försäljningssiffor och jag har bara ett ex av varje bok själv för tillfället, dom andra har sålts vidare.
De flesta av böckerna har sålts i riktig pocket och bara ett få tal i PDF.
Jag vet en del som köpt böckerna, men de flesta köpare har jag inte en susning om vilka de är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0