Gnäll

Förkylningen håller mig fortfarande i ett hårt strypgrepp, men febern har nog gett med sig åtminstonne.
Tanken var att jag skulle städa en del idag, eftersom min mor kommer i morgon kväll, men det blir nog inte så mycket med det. Jag känner mig ganska dränerad på energi.

I morgon måste jag dock tvätta, men det ska väl gå så vida jag inte hostar sönder något revben. Tur att jag inte har många steg till tvättstugan.

Ett hett tips när man är sjuk, men inte riktigt så sjuk att man ligger i sängen, är att surfa på Ellos hemsida och lägga grejer på önskelistan. I feberyran känns det nästan som att shoppa, fast än man inte gör det.
Ellos har nu gjort om sin hemsida, varför vet jag ej, den gamla var mycket funktionell tycker jag. Således blev jag lite irriterad över att den inte ser ur som den brukar. Även HM har gjort om sin sida lite, så förvirringen är total.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0