Grattis!

I dag firar mina polare Polly och Linus sin 5 års dag som par, grattis till det!
Ny lägenhet har de också! Med ny soffa också och tur är kanske det.....vet inte om den gammla skulle överleva en flytt.
Ska blir väldigt kul att se deras nya lägenhet. Förhoppningsvis är jag friskare om en vecka, så jag kan hjälpa dem att flytta. Jag är iofs inte så bra på det där med flyttar, jag blir mest stressad och förvirrad och är ivägen. Ungefär som djur blir när dom ska flytta, så jag kan ju hålla katterna sällskap?
Nått kan jag kanske göra iaf....vara moraliskt stöd?

Pollys lilla bil verkar fungera igen också, vet dock inte när hon tänker styra den mot Småland men jag och Putte åker väl med då tror jag.

Kommentarer
Postat av: pollypolly

awww. söt du är kompiiis! du får jättegärna vara med o flytta. behöver folk som kan hålla upp dörren o passa flyttlasset när vi andra bär o sånna grejjer åså.



vet inte riktigt än när ja åker till sm.st. skulle nog prem. säga att det blir den 22a. inte tidigare än så iaf.



krya på dig!! kramkram

2008-12-12 @ 05:16:44
URL: http://polly.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0