Julbord på Gyllenkroken

I dag var jag och åt lite julbord på aktivitetshuset Gyllenkroken, tillsammans med fler InreRumare.
Fick även julklapp från Inre Rum! Så nu kan jag gå på museer i GBG tills jag storknar.

Julmaten var riktigt god och mätt blev man! Jansson frestelsen var grym måste jag säga.
Dock hade jag lite ont i huvudet, så jag åkte hem sen och skippade livemusiken. Köpte mig lite julmust, Icas eftersom dom inte hade Apotekarnes i min lilla Icabutik.

Har surfat lite och kanske hittat julklapp till "syrrans" lilla flicka på Stuffis.se, dom har butik vid Olskroken så jag ska in där och hoppas att dom har grejerna i lager. Annars får jag leta vidare. Blir att köpa julklappar på fredag, för då får jag pengar, men en klapp är redan köpt iaf.

Får nog ta och inhandla skumpa till nyår också och även lite cigariller kanske. Det blir att köpa samma skumpa som jag och C drack för att fira lägenhetskontraktet, för den är fin. Förra året köpte jag nån billig skit som inte alls var god, så jag drack inte mycket av den. Frexinet....köp inte den! Cremant de Bourgogne är bättre.

Trots för mycket kaffe, så är jag ganska trött nu men ska hålla mig upprätt en stund till tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0