Juuul Juuuul....

Nu är jag i Småland hos föräldrarna och Julaftonen är avklarad.
Den började med julbord hos farmor och farfar, tillsammans med en farbror + fru samt en kusin med familj. Lille Olle flög omkring som ett litet yrväder, han skålade i julmust och åt farmors goda köttbullar. Lillebror Malte tog det lugnare som 4 månaders bebisar brukar. Kul att träffa småttingarna!
Givetvis kom tomten med paket, Olle hjälpte tomten med att peka ut vem som var vem.
Jag fick en väldans god parfym, presentkort på Adlibris och pengar.
Senare fick jag en hejdå-puss av Olle som var rätt frikostig med pussarna trots att han nog inte minns att han träffat mig förr. Sån himmla go unge!

Sedan åkte vi till en kusin på mamma sida, där jag agerade tomte och det gick fint. De tre nu ganska stora prinsarna blev väldigt glada för sina paket och satte direkt igång att bygga ihop sina "gubbar"...Bionicles som det tydligen heter.
Vi fick även lyssna på älsta pojkens fiolspelande, han är verkligen duktig med tanke på att han bara haft en termins lektioner. Kanske blir det en stor violinist av honom?

Vid 20 tiden åkte vi hem till föräldrarna igen. Där hittade vi sköldpaddan på toaletten, där han tydligen firat sin julafton eftersom det är rätt varmt och gott där.

Bilder får ni när jag kommit hem till GBG igen, för jag har ingen sladd med mig till kameran.

Kommentarer
Postat av: Pat Punkt

småland är rätt nice, om man tål regn och kyla :D



God fortsättning på dig!

2008-12-25 @ 22:37:23
URL: http://hispaliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0