Klappjakt

Nu väntar jag på att T ska ringa, så vi kan gå på stan och leta klappar. Jag har iofs köpt lite grejer redan men jag har fått en "beställning" från morsan också.
Tänkte att jag skulle till Brobergs också och köpa jul/nyårs-cigariller, det har blivit lite tradition med det. Om jag orkar ska jag köpa skumpa också, så har man det gjort.

Fick ju pengar idag, så nu är alla räkningar betalda utom de som är på autogiro, dvs hyran och Hyresgästföreningen. Så dom pengarna har jag stoppat undan på sparkontot så länge. Det talas ju så mycket om skimmning och kontokortsbedrägerier, så det kan vara bra att lägga över pengar på sparkontot så länge då det inte är kopplat till mitt betalkort.
Jag hade rätt mycket räkningar nu, hemförsäkring och el, men så har jag även beställt linser på nätet och julklappar, så det tog sin lilla tid att betala alla räkningar. Men, jag hade även fått in pengarna för föredraget, så jag har lite pengar kvar iaf.

I morgon ska jag agera flytthjälp. Ska bli kul att se P och Ls nya lägenhet! Vi ska fira nyår i den, med vår traditionsenliga tacopaj. Det ska bli trevligt, men först ska man ju fira jul i Småland och träffa släkten.

Kommentarer
Postat av: pat punkt

hej,



jag har bytt bloggserver:



http://www.hispaliv.blogspot.com/



God Jul :D



PP

2008-12-19 @ 16:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0