Morgonens afton

Jaha snart var detta året slut då. Jag är ganska nöjd med det, speciellt slutet.
Jag har min lägenhet, jag har Inre Rum och föredrag, jag har vänner, sköldisen och åtmistonne god fysisk hälsa.
Den psykiska hälsan är under kontroll även om det är lite knaggligt på vägen ibland så är jag nu för tiden rätt stabil.
Viktnedgången går också rätt bra, snart har jag tappat 10 kg och det är väldigt skönt. Dessutom har jag fått en del muskler också!

I morgon ska jag till Polly och Linus, äta tacopaj och skåla in det nya året i deras nya lägenhet. Det ska bli trevligt och jag vet ju på förhand att tacopajen kommer att bli suverän eftersom Polly är ett äss på det. Jag står för skumpan, det blir Cremant de Bourgogne Perle du vigne och den är fin den också. Kan tänka mig att vi kanske spelar lite spel eller pusslar också, för sånt har dom gott om.

Tänk på djuren! Skippa smällarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0