Överlevde!

Jag överlevde föredraget idag!
Jag tror dessutom att det gick rätt bra, för jag fick flera tack efteråt.
Jag kom upp i tid också, tack vare morsan som ringde några minuter över 6. Stax efteråt pep min väckarklocka lite grann, men jag får nog ta och byta batterier iden för den pep inte lika mycket som vanligt.
Efter föredraget var jag på Gyllenkroken ett tag med de andra "inrerummarna" och planerade lite, men efter ett tag kände jag mig väldigt mör i huvudet och åkte hem.
Jag är fortfarande rätt mör, men ska ändå iväg och ta nån öl med polare om en stund. Det är svårt att motstå the Rover´s fantastiska utbud nämligen. Sotholmen Extra Stout tex, den är verkligen något extra och jag tycker att jag förtjänar en sådan idag.
I morgon kan jag ta sovmorgon, eller träna, kanske lite både ock faktiskt. Vi får se.

Kommentarer
Postat av: polly

shit du är så modig!!!



kanske blir nyårsfest hos oss iaf. linus är sugen iaf. vi flyttar ju den 20e! =)

2008-12-03 @ 19:16:21
URL: http://polly.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0