Sjuk?

Jag känner mig inte vidare pigg just nu. Jag är trött, frusen och ögonen svider lite, pannan är dessutom lite varm, så jag tror att jag har feber. Nån termometer äger jag inte dock.

Pollys bil mår inte bra den heller tydligen, även om den förmodligen inte har feber iaf. Tanke var att jag och sköldis skulle åka till Småland med Polly vid jul, men vi får väl se. Annars kanske jag kan åka med brorsans tjej, för det är lite osmidigt att åka tåg med en sköldpadda under vintern. Jag har en bra resebur till honom men det blir kallt för honom att vänta på buss och tåg, dessutom är han inte så glad i sin resebur. Jag tror att han har lite klaustrofobi.
Jaja, vi får se, vi får se.


Kommentarer
Postat av: pollypolly

hehe. vi fick lite liv i bilen innan idag. så jag har kört några mil med den nu. så den ska nog vara tebax på banan igen imorn hoppas jag på. pappa ska nog hjälpa mig o byta batteri i den på fredag åså så det ska nog gå bra till jul =))

2008-12-08 @ 20:46:15
URL: http://polly.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0