Uberförkyld

Förkylningen var ett ganska rejält faktum när jag vaknade igår. Jag spenderade dagen med att snyta mig och ha feber till och från. Lyckades ta mig till Ica och jag var väldigt glad över att kvarterets lilla Ica ligger så nära kan jag säga.
Det var hyffsat svårt att sova i går kväll också, eftersom jag fick upp och snyta mig hela tiden, men jag somnade till slut.
Inte så mycket feber idag men desto mer halsont.
Helst skulle jag hålla mig innomhus idag, men jag ska till psykmottagningen en sväng sen. Tur att jag hittade en rejäl vinterkappa för nu snöar det lite också.

Hoppas att jag piggnar till frammåt helgen, så jag kan springa på stan lite med morsan.

Kommentarer
Postat av: pollypolly

krya på dig kompiiiis!!!

2008-12-10 @ 14:41:17
URL: http://polly.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0