Under 35!

Måndagar innebär vägning för Viktklubb och i dag var det rätt trevlig att kliva på vågen eftersom den visade på 88 kg.
Nu ligger mitt BMI alltså under 35 för första gången på väldigt länge! Det känns väldigt skönt och sporrar mig vidare.
Jag måste rota fram ett skärp.....jag var väldigt nära att tappa byxorna på väg hem från Konsum, väldigt nära!

Jag var på Inre Rum-kontoret en sväng idag, eventuellt ska jag dit i morgon också på eftermiddagen.

På fredag kommer morsan hit och stannar över helgen. Det är ju lite roligare att shoppa i Göteborg än på smålännska landsbygden....framför allt så finns det ju ett utbud här och inte bara EN klädaffär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0