Äkta brandrök

Denna gången inbillade jag mig inte att det luktade brandrök...... nej för bort från Kålltorpsskolan kom det synlig rök minstann!
Jag funderade på att ringa 112, men insåg att jag nog inte skulle vara den första med tanke på den kraftiga röklukten.
Strax efteråt hörde jag sirener och brankåren vart på plats. Det verkade som om de lyckades släcka rätt snabbt.

Detta är andra gången på kort tid som det brinner i eller vid Kålltorpsskolan.... undra om ungarna tycker att sommarlovet är för kort?

Annars har jag fikat med P idag och det var trevligt det. Det har dock inte blivit så mycket mer gjort än det.

Kommentarer
Postat av: polly

ojojoj, nån som inte vill gå tillbaka till sin skola kanske. haha.

2008-07-12 @ 09:54:21
URL: http://polly.webblogg.se/
Postat av: psykiatrin.blogg.se

Hejj.. har själv bott vid en skola där det brann varannan dag och larmet gick konstant..

Hmm.. kan du hjälpa mej med en grej?

Jag behöver mer psykiga bilder som du gjort själv och bidrag till tävlingen om att rita ångestmonster!

Men också om du vet någon konst som är psykig, gå in och kolla på bilderna så förstår du.

Glöm inte att hedra fler som du känner som begått självmord, och skriv gärna en liten berättelse om personen.

Vi kämpar ju liksom, för deras skull också.

Kram på dejj! /Psykos [email protected]

2008-07-12 @ 10:56:34
URL: http://psykiatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0