Ambivalens

Galenskapen okontrolleras av rastlöshet och ambivalens

I ett bra tag nu har jag väntat på att det skall sluta regna, så att man faktiskt kan gå ut en stund utan bli genomblöt.
Nu har det slutat regna, men jag kan då inte bestämma mig vart jag ska gå. Att bara gå på måfå är inte min grej riktigt, jag behöver något slags mål med mina promenader. Så jag funderar på om jag ska gå till Konsum, Ica Munkebäck eller Ica Olskroken. Den sistnämnda butiken är längst bort och är nog ett bra val eftersom jag vill ha motion, men i så fall får jag ta bussen hem eftersom jag inte orkar bära matkassar i 2,5-3 km i uppförsbacke.
Jag kan förvisso fundera en liten stund till, eftersom mp3-spelaren inte är fulladdad än.

Detta måste vara otroligt spännande för er läsare......

Förmodligen börjar jag traska och beroende på hur det känns bestämmer jag mig antingen för Konsum eller Ica Olskroken. Det kan även vara så att det börjar regna igen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0