Het diet

Då det varit så otroligt jävla varmt de senaste dagarna har jag haft stora problem med att få i mig ätbara saker.
Kosten har mest bestått i vatten, vatten, vatten, lite keso och knäckebröd. Resultatet lär väl bli att nått kilo eventuellt försvunnit, men jag är lite uppsvullen av värmen också så det märks inte på vågen än.

Tvättproblemet löser sig, jag får tvätta hos polarna i morgon och sen hinner det förhoppningsvis torka eftersom det är så jäkla varmt. Nått bra ska ju värmen vara till för!

Gick en sväng ned till konsum i hettan, det var ganska svettigt måste jag säga och det otrevliga är att min dusch inte vill ge mig kallvatten, det blir ljummet som bäst. Nåja, jag överlever förmodligen.

Nu regnar det litet och det gör mig verkligen ingenting! Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0