Kvalitetskontroll

Galenskapen kontrolleras av stekhet värme vilken göra en halvt lobotomerad

Ja jag är medveten om viss kvalitetsbrist i inläggen på sistonne, men just nu orkar jag nog inte göra så mycket åt det eftersom det är 30 grader varmt innomhus. Dessutom har jag sovit extremt dåligt de senaste nätterna, förmodligen även det pga värmen.

Mitt Madrugada-missbruk fortskrider och lämnar en underlig eftersmak samt viss melankoli, men det jag kanske känner mest när jag lyssnar är: känslor är farliga, specielt sån där kräklek  ursäkta kärlek heter det nog. (Det är svårt att skriva med alldeles för långa naglar)

Detta var nog det vettigaste jag lyckas prestera i skriftform i dagsläget.
Jag behöver svalka och sömn. Och jag behöver fortfarande tvätta....

Kommentarer
Postat av: Psyk

Kvalitet? Vad är det? Du är schizo och jag är psykiskt sjuk och det är ord av värde, vad du än skriver.

Kram

2008-07-28 @ 13:47:38
URL: http://psykbrytet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0