Operation: städning

På grund av morgonens telefonsamtal från Fastighetskontoret om den stundande längehetsbesiktningen, så tyckte jag att det var lika bra att börja städa idag och inte vänta tills på söndag eftermiddag för att då stressa ihjäl mig.

Så jag har plockat, slängt, dammtorkat och sorterat.
Det behövdes också kan jag säga. Jag borde verklinge dammtorka oftare.
I morgon blir det till att tvätta och städa badrummet är tanken. Lördag ska jag försöka ta det lugnt och söndag blir det dammsugning och lite allmän röjning där det behövs/ om det behövs.

Nu funderar jag på att gå en liten promenad och slänga glas på återvinningsstationen.
Jag borde även kånka ned ett par lådor och ett gammalt cd-ställ i källaren, men källardörren är lite jävlig att öppna och hålla upp när man bär på bananlådor, så jag tror att jag väntar med det.

Pengar är på väg till mitt konto, dom blir användbara på fredag först, men det är skönt att se att dom är på väg åtminstonne. Jag vet dock inte riktigt hur jag skall fira "löningen" på fredag, OM jag alls ska göra det.

Kommentarer
Postat av: psykiatrin.blogg.se

Va duktig du är och står i!

Du jag behöver mer ångestmonster, annars blir det ju ingen tävling :(

Skicka in en liten bild på Ditt monster.. och dikter! Ja dikter och texter

ska vi lägga upp också som handlar om psykiatrin!

Skriv å rita - i need ya!

Kram psykos!

2008-07-16 @ 17:29:14
URL: http://psykiatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0