Postkrångel

Tydligen har Postens semestervikarier ingen som helst koll.
Ett paket som skickats till mig har nämligen hamnat på Hisingen, Eriksberg närmare bestämt och INTE här i Kålltorp.
Jag vet inte vad posten sysslar med.... En sak hade varit om det fanns liknande gatunamn eller dyligt, men nej så är det inte. Dessutom är Coop och Ica inte samma sak heller.
Jag skulle få sms-avisering, det har jag inte fått. Så vart paketet än är så är det svårt att hämta det. Jag har förvisso kolli-nummer, men personalen blir ju såååå glada när man vill hämta paket utan sms-kod eller avi.

Dock ska jag snart tvätta så jag kan inte åka till Eriksberg, vilket förmodligen tar 25-30 minuter enkel väg.


Här med vill jag också ge Ellos en utnämning för absolut segaste sajt denna månaden.
Den är inte bara seg, den fungerar ibland inte alls.
Men men vill dom tappa kunder så är det upp till dem. Jag tror inte att folk sitter och tittar på kläder när det tar 1 minut att ladda varje ny sida....

Nu är jag sur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0