Tvångssiteseeing

Galenskapen kontrolleras men kalldusch och frappé (grekiskt iskaffe).

Pga de illiterata klantskallarna på Posten så fick jag i dag åka en tur ut till Eriksberg på Hisingen för att hämta ett paket som skulle ha levererats till Ica butiken här.
Bara bussturen TILL Eriksberg inklusiven ett byte tog ca 40 minuter. Att hitta Coop Extra var inte direkt lätt heller, men jag lyckades till  slut. Där var det givetvis kö också, men jag fick iaf mitt paket på vilket det stod inte bara min hemadress utan även "Levereras till ICA Träffen Björksgatan".
Hur i hela världen kunde en postanställd läsa så jäkla fel att det skickats till Coop Extra på Kolhamnsgatan????
Posten borde nog kontrollera läskunnigheten hos folk innan de anställer dem.

Sur och varm som jag var tog jag en milkshake på ett intilliggande Burger King, sen åkte jag mot Nordstan för att byta buss och ta mig hem, vilket givetvis också tog 40 minuter..... Time well spent? I dont think so!
En dusch på det, lite handlande på Ica och en stor frappé.

I morgon måste jag in till stan igen, fast på betydligt roligare uppdrag - fika med P.


Kommentarer
Postat av: polly

dumma dumma post! men du va ju duttig som hittade rätt tillslut!!! KRAMA!!!

2008-07-10 @ 17:06:25
URL: http://polly.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0