Välljud och oljud

I går var det rena rama julafton här!
Eftersom jag skulle bli med pengar i dag, så hade jag beställt hem lite roliga ting, var av det mesta lyckades dyka upp på samma dag och fyllde min postbox till både bredden och höjden.
Det bidde två böcker om mytologi och en skiva - Madrugadas självbetitlade album- som dök upp igår.
Jag kan ju säga att jag är otroligt nöjd över Madrugada-skivan! Jag hade ju hört några låtar från den tidigare, när de spelade på Sticky, men inte hela skivan.
Böckerna har jag inte hunnit titta så mycket i än, men de verkar spännande.

I dag dök ännu en skiva upp, nämligen Fields of the Nephilim´s "Fallen".
Stort tack till Ginza som lyckades fixa detta åt mig, när CDON inte klarade det. Jag besällde denna skiva via cdon för ett par månader sedan, men först för en vecka sedan meddelade CDON att de inte kunde leverera den. Så då satte jag mitt hopp till Ginza istället, även om jag inte hoppades så himmla mycket. Men, det gick vägen!

Fields of the Nephilim är ett av mina absoluta favoritband och jag har nu alla studioalbum i min samling. Yay!

Också till Oljudet..... gården här ska tydligen få sig ett ansiktlyft och det går inte speciellt tyst till kan jag säga.
Men, förhoppningsvis blir det väl fint när de väl är klara, när det nu blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0