Värmeslag

I kom det värme och det med besked.
Jag trotsade dock hettan och begav mig ut på 30 minuters promenad i gassande sol, med vattenflaska och solglasögon annars hade jag nog varit lagom mör nu.
Traskade till Olskroken och inhandlade lite vin, sen tog jag bussen hem. Bussen var nog faktiskt värre än promenaden, tjockt med folk och varmt som i en ugn. Men jag klarade det!

Jag klarade även av tvätten igår utan större missöden.

Jag har också bokat biljetter till Småland tur och retur. Jag sticker på torsdag och kommer hem på söndag. Det ska även hinnas med en tripp till Linköping under dessa dagar, så det bli en del resande.
Att vara på resande fot är inte direkt något jag gillar, men ibland måste man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0