Farfar 80 år!

I dag fyller min farfar hela 80 år!
Jag är iofs inte förvånad över att han uppnått denna ålder, för han är pigg och aktiv av sig.
Pratade just med honom i telefon lite grann. Frågade om han hade fått tårta, "Det kan du ge dig på!" var svaret.
Han är väldigt förtjust i sötsaker nämligen.
En av kusinerna med familj hade varit där också. Det skall dock firas lite mer till helgen.
Egentligen hade jag viljat åka dit, men med föredraget på tisdag så hade det blivit lite väl mycket och så har jag ju sköldisen också som nog inte är så pigg på att åka tåg, han vill sola.
Men snart är det ju jul igen, så då åker jag nog bil med Polly, lyxigt med bil framför allt för Putte.


Ang. det mystiska paketet så var det visitkorten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0