Flashigt värre!

I dag beställde jag visitkort minsann! Det var överlevnadskonstnären Anneli som tipsade mig om att jag kanske borde fixa det eftersom det rullar på lite med föredrag och sånt. Så i går satt jag och pillade i ArcSoftPhoto en stund och det var inte speciellt komplicerat när man vet hur många pixlar och vilken upplösning som skall användas. I dag lade jag beställningen hos VistaPrint, så om två veckor har jag förhoppningsvis mina egna, snygga visitkort.

Dock tror jag inte att visitkorten hinner komma till nästa föredrag den 2a December. Då ska jag prata om patientens delaktighet i vårdplanering för vårdpersonal inom psykiatrin. Det ska bli intressant! Det blir mitt första egna föredrag, dvs utan mina kompanjoner i Inre Rum. Jag är inte så nervös än, mest bara lite orolig för försovning eftersom jag har ganska svårt att komma upp på morgonen, men jag får beställa väckning av morsan helt enkelt.

I dag fick jag pengar också, så räkningarna är betalda. Sen tog jag en liten sväng in till Nordsatan, där jag köpte en tröja, hårsnoddar och en flaska mousserande vin som jag skall dela med en väninna för att fira det påskrivna kontraktet. Tyvärr har jag inte riktigt råd med riktig champagne, det är ganska dyra droppar.
Apropå skumpa, så vet jag inte riktigt vad jag ska göra på nyår än, men nått blir det nog. Kanske borde jag fira det nya året i mitt HEM! Vi får se....


PS. till psyk: nej jag köpte inte Törley.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej Helene!

Nu är jag "back on track". Nu kör vi så det ryker!

Bra att du har visitkort! Det är tidens grejj! Ha dem alltid i fickan:) Jag håller på och länkar till dina sidor men jag vet inte riktigt vad jag kan skriva om dig... Jag tänkte lägga länkar på min sida: aktuellt och skriva att du är min vän... Vi skall ha direktkontakt med hjärtan och känslor:) Om du vill kanske du kan skriva några rader om vad som är ok att jag skriver. Vi måste också träffas nån dag och skriva ihop några bra presentationsrader!



Kramar från mig! A

2008-11-27 @ 05:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0