Inte mycket nytt

Helgen har hittills mest bestått av städning, vilket inte är så underhållande varken för mig eller för eventuella läsare, så jag skippar att rapportera om det i någon större utsträckning.

Under kommande vecka blir det en hel del Inre Rum:ande ser det ut som. I morgon är det Inblick-redation och onsdag och torsdag kommer Inre Rum att vara med på Mötesplats Funktionshinder. Det verkar som om även jag kommer att vara på plats på denna Mötesplats, jag vet dock inte om jag ska vara där båda dagarna eller en eller när. Det visar sig nog i morgon.

I morgon ska jag posta min ansökan om Aktivitetsersättning till FK, så har jag gjort mitt iaf. Något läkarintyg har jag inte sett röken av, så jag får nog räkna med att det kommer att bli problem tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0