Tillbaka till gymmet

Nu har jag fått pengar av min snälla mamma så att jag kan köpa träningskort på gymmet igen.
Ska gå dit i morgon och fixa med det, sen kan jag träna igen! Får se om jag hinner med ett pass på fredag innan tvätten, men det beror ju på när jag kommer upp ur sängen förståss. Det där med att komma upp på morgonen har varit väldigt svårt på sistonne, men det beror kanske på mörker och det att jag inte haft något att göra på förmiddagarna, dvs jag har inte behövt gå upp.

En annan som gärna sover är sköldpaddan.
I dag tyckte jag dock att han skulle äta lite, för han går inte i dvala helt alltså måste han käka lite ibland.
Han fick bada i varmvatten lite för att piggna till och det krävdes ett vattenbyte innan han vaknade till liv, för vattnet hann ju bli kallt. Han verkade inte ha något emot att bada denna gången, förmodligen för att det var varmt och skönt, annars är han lite av en badkruka ibland.
Sen var han rätt pigg och åt en del nötfärs. Nu är han tillbaka i terrariet och bökar omkring lite i sin grotta.

Kommentarer
Postat av: Selma

Hej Helene! Vill bara säga att jag är så stolt över dig som sysslar med föredrag och så, pratar om viktiga saker inför massvis av folk. Är SÅ STOLT över att ha dig som min vän! Kraaaam

2008-11-27 @ 01:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0