6 km och lite skoskav

Nu har jag gått till Olskroken och tillbaka, vilket är strax över 6 km om Eniro har rätt.
Det var otroligt härligt höstväder ute! Så det gjorde inget att jag fick lite skoskav de sista kilometrarna av mina nya kängor.
Har ju inte gått in dem helt än och det var första 6 km promenaden med dem.
Tyvärr glömde jag kameran hemma, så jag kunde inte fota löven som ligger som ett täcke över Härlanda.

I kväll kommer kanske P och L hit, om de orkar efter jobbveckan.

Trots att jag inte tränat på lite mer än en månad, så har jag bara gått upp ett halvt kilo, det är bra.
Alla promenader gör ju sitt givetvis, men jag är rätt sugen på att träna nu.

Byxorna jag har på mig just nu är jäkligt stora nu och kan endast användas med skärp. För även om jag hade haft höfter, så hade det inte räckt för att hålla uppe byxorna.


Kommentarer
Postat av: polly

japps. vi orkar. men inte så länge bara =) hehe

2008-10-03 @ 18:37:30
Postat av: Pat Punkt

Tack för gratulationen! Den uppskattades mkt!



Må gott!

2008-10-04 @ 14:52:20
URL: http://hispaliv,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0