All work and some play

Nu har jag varit på Inre Rums lilla kontor. Det är måndag och således har vi jobbat lite med vår tidning "Inblick -i Inre Rum" men det blev även annat pratande. Till kommande nummer har jag skrivit två texer och gjort en bild, men jag ska skriva några småsaker till. Det skrivandet får dock vänta tills i morgon för nu är min hjärna lite slut.

Inre Rum verkar för informera om psykisk hälsa/ohälsa och ta tillvara folks egna erfareheten. Det innebär tex att vi "samlar" på personers berättelser om sig själva och sin sjukdom, kort eller långt, det kan vara lika intressant.
Inre Rum är en mångfacetterad diamant.
Mer information finns på hemsidan: www.inrerum.com
Där finns också information för den som kanske vill engagera sig, man kan vara med på plats i Göteborg eller medverka på distans. Man kan vara så öppen som vill med vad man varit med om, ingen tvingar fram berättelser.
På hemsidan finns också kontaktinformation eller så mailar man mig: [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0