Dagens prestationer!

Trots att jag förkyld och febrig så har jag i dag tvättat två maskiner, ätit pyttipanna, gått de ca 150 m till Ica och handlat, duschat samt druckit alldeles för mycket kaffe.
Detta tycker jag är en prestation när man är sjuk! Nu har jag förmodligen feber igen dock.

I morgon måste jag masa mig i väg till möte med min psykiater, det går inte ställa in eftersom vi måste diskutera ett intyg till FK som ska vara inskickat om en månad. Ok en månad är lång tid, men inte när en läkare ska skriva intyg!
Jag behövder dessutom lite nya recept, så jag hoppas att jag mår bättre i morgon, annars blir det icke roligt att traska 15 min dit och 15 min hem.

Just nu vill jag mest sova, men lägger jag mig nu en stund, så kommer jag inte kunna sova i natt. Så det blir inget med det. Tyvärr är jag inte sån att jag kan sova hur mycket som helst, inte ens när jag är sjuk.

Kommentarer
Postat av: polly

krya på dig"""!!!

2008-10-10 @ 05:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0