Min "syster"

Jag har en icke-biologisk syster, vi har inga gener gemensamt, men vi har historia gemensamt.
Vi lärde känna varan för ca 20 år sen och har varit vänner sen dess. Ok ibland har vi bråkat som riktiga syskon,
Men hon är min syster, eller fostersyster, vi har starka band och har känt varann länge.
Min mamma har fostersyrrans flicka som bakgrundsbild på datorn, så även min mor står nära syrran.
Detta är helt enkelt ett inlägg för syrran!

Älskar dig Jane! Även om du var rätt jobbig ibland som tonåring!

Kläckt av Jane:

"Titta en hångla!"  ( kommenterar en humla)
"Hej jag vill ha såna där...soure...saure...sore......(sourcreme and union-chips)

Kommentarer
Postat av: Pat Punkt

jag tycker att du har en bra o intressant blogg! har lärt mig sidan lite bättre nu själv..



Jag hoppas du inte har nått emot att jag la in en länk till din blogg..jag ska hitta lite fler bra länkar med sen!



ha´re!

2008-10-18 @ 16:26:37
URL: http://hispaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0