Ring ring

Nu har jag ringt Fastighetskontorer angående mitt lägenhetskontrakt. Dock ringde jag fel tant och rätt tant var upptagen visade det sig sen, så jag får försöka igen om en stund.

Ringa är inte lätt när man har telefonfobi, men ibland måste man tyvärr plocka upp den förbannade telefonen och slå några siffror.

I eftermiddag tänkte jag gå på ett gratis föredrag om borderline som Inre Rum arrangerar på Gyllenkrokens aktivitetshus. Får se om jag kommer iväg helt enkelt, får hoppas det för det kan nog vara ett intressant föredrag.

Kommentarer
Postat av: polly

bra att du ringer o hetsar dem lite!!

2008-10-14 @ 15:29:17
URL: http://polly.webblogg.se/
Postat av: vnv

vnv håller tummarna

2008-10-17 @ 15:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0