Va som folk

Efter mycket om och men, har jag idag bestämt mig för att bevista en fest.
Jag har suttit hemma väldigt mycket på sistonne, så idag ska jag varar som folk och gå på fest.
Festen är en inflyttningsfest för en inneboende med Suffragett-tema, så färgerna för kvällen blir vitt, lila och grönt.
Då jag endast äger ett vitt platt - en skjorta, så satsar jag på grönt. Jag har en stickad mörkgrön klänning från Indiska som jag aldrig använt, inköpt på rea och den kommer ju väl till pass idag. Dessutom får jag ta och använda den medans den sitter någorlunda bra, det är lite för stor nu nämligen, men det är ju bara bra.
Svarta leggins till klänningen, men jag är inte så förtjust i leggins och strumpebyxor. Dom kasar lätt ned på mig då jag inte har några höfter att tala om direkt. Men men....ska man vara fin så får man lida pin.

Till detta skall jag dricka vin har jag tänkt.
Festen börjar 19, så jag ska sticka om en timme. Trevligt nog bor värdinnorna på samma busslinje som jag, fast dom bor på Hisingen, smidigt.

Kommentarer
Postat av: Bi2Diary

Hoppas att din kväll vart lyckad! Kramar..

2008-10-05 @ 03:35:25
URL: http://bi2diary.wordpress.com
Postat av: BippoQueer

Hoppas det var trevligt...kram

2008-10-12 @ 12:46:04
URL: http://bippoqueer.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0