(Bi)Ologisk klocka

Nu har jag uppdaterat mig på bilder i kusinernas fotobloggar, det är givetvis mest bilder på deras små söta barn.
Dom är verkligen urgulliga men jag är inte alls lockad att skaffa några, trots att tiden går och jag är 27 år nu.
Jag tror inte att jag har någon biologisk klocka helt enkelt.
I dag fick jag även lite nya bilder på "fostersyrrans" flicka som blir 7 månader idag, hon är otroligt söt.

I dag premiärgick jag i mina nya kängor, dom var väldigt sköna och varma.
Jag köpte chai-te vid Olskroken i den mysiga te- och kaffe-butiken, sen gick jag till Inre Rums kontor och var där en sväng. Vi var både lite seriösa och lite flummiga, men så går det ibland.

Jag fick brev från min farmor i dag, ett riktigt brev! Hon skrev att hon och farfar varit och hälsat på kusin T med familj i deras nya hus och träffat det 2 veckor gammla nytillskottet i familjen - Malte.


Kommentarer
Postat av: polly

¨åh va kul o få riktigt brev =) det var längesen!

2008-09-17 @ 05:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0