Var har du i väskan?

Lite inspirerad av Psykbryt så har jag nu kollat vad jag har i min "handväska".

Min handväska

Min mycket praktiska axelremsväska, dekorerad med InreRum-knapp och en Silencer-patch.

I denna väska vet jag ganska exakt vad jag har eftersom jag tvångsmässigt går igenom den varje gång jag ska ut med den och kollar så att allt är med. Lite av innehållet idag var:

i väskan

Plånbok, cigg och mp3-spelare givetvis! Men dagen till ära även kalender, InreRumpapper, InreRum-usbminne, mitt InreRumanteckningsblock och Suffocate For Fuck Sake-skivan.
Kanske inte så där jättespännande, skulle jag enbart få ha med mig en av sakerna, så skulle det nog bli mp3-spelaren.
Så vida jag inte absolut måste köpa något.
Jag klarar mig inte utan musik, inte utan att kunna skärma av mig från omgivningen när jag ska åka kollektivt. Ok ibland går det, men helst vill jag ha mp3an.
Förr var det freestylen som var livslinan.
Jag har lite mer i väskan, men jag plockade inte ut allt, inte solglasögonen, inte västtrafikkortet, pennorna, tändarna eller lypsylet. Ja, jag vet exakt vad jag har i väskan, kontrollfreak som jag är.
Jag har nästan alltid två tändare med mig också, ifall en skulle försvinna eller lägga av.
Jag är förutseende anser jag, andra kanske skulle hävda kontrollgalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0