6 km

I dag har jag traskat ungefär 6 km. Det var skönt med en promenad, ganska varm men inte gassande sol.
10 kg har jag tappat men mer ska bort! Så det är bara att motionera mera!

Saknar sköldisen lite, men han har det säkert bra i Småland. Känns lite konstigt att inte ha honom här.
Men, 7de Maj åker jag till Småland och hälsar på honom och resten av släkten eftersom jag fyller år i Maj.
Det är nästan lite av en sport att se hur många släktingar man hinner träffa när man är där på besök, jag har nämligen väldigt många släktingar.... Flest är de på morsans sida, men alla bor inte i Småland dock.
Ska försöka hinna träffa lite gamla polare också, de få som bor kvar.

I morgon kommer min granne A på kaffe, om hon kan slita sig från uppsatsen en stund. Jag har gjort politiskt inkorrekta kakor som jag ska bjussa på.

Kommentarer
Postat av: polly

mmmm de goda negerbollarna kanske? =) hehe

2009-04-15 @ 05:52:44
URL: http://polly.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0