Dr Förvirrad

I dag har jag varit hos min psykiater. Han är väldigt trevlig och kunnig, men även ganska förvirrad, speciellt när han ska skriva recept.
Så när jag kom fram till apotekaren med mitt Imovane-recept säger hon: "Men, detta kan väl inte stämma?"
Jag tittade närmre på receptet och insåg att Dr Förvirrad skrivit mitt postnummer där de sista 4 siffrorna i personnummret skall vara.
Jag vet inte om Dr Förvirrad kanske är så pass välkänd på det lokala apoteket, att apotekaren varit med om liknande saker, men jag fick iaf mina Imovane ändå.

Det är inte första gången Dr Förvirrad gör bort sig när han ska skriva recept, men än har ingen skada skett.

Kommentarer
Postat av: pat punkt

Det är inte helt ovanligt med snurriga läkare.. :D

2009-02-19 @ 23:45:48
URL: http://hispaliv.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0