Min kp slutar

I går var jag på psykmottagningen och pratade lite med min kontaktperson.
Det visar sig att hon skall sluta om ett tag och börja på en annan mottagning. Detta pga att hennes nya tjänst är på kontorstid, vilket den nuvarande tjänsten inte är eftersom hon nu delvis jobbar på SLÖP-enheten i samma byggnad.
SLÖP betyder Slutenvård i Öppenvården och innebär att man i nära anslutning till öppenvårdmottagningen även har några slutenvårdplatser, som då givetvis måste vara bemannade dyget runt.
Så det leder ju till att de som arbetar på SLÖP får jobba lite andra tider samt helger.

Jag har full förståelse för att hon byter arbetsplats och önskar henne lycka till.
Jag hoppas bara att ersättaren är bra och inte ett totalt pucko.....men det visar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0