"Personen du söker...."

I dag insåg att det inte är så konstigt att Försäkringskassans ärenden drar ut på tiden och att folk får vänta på beslut och utbetalningar.
Klockan 10 knappade jag in nummret till min handläggare och möttes av:

"Personen du söker har gått för dagen"

Detta är tredje dagen jag försöker få tag på min handläggare och jag får alltid olika automatiska meddelanden.

"Personen du söker är på sammanträde"
"Personen du söker är på lunch"
"Jag kan inte ta ditt samtal just nu, var god ring senare"

Jag bara väntar på att få meddelandet:
"Personen du söker är på toaletten"

Kommentarer
Postat av: polly

hahah. ja de är allt bra roliga. haha

2009-02-02 @ 12:50:58
URL: http://polly.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0