Hejåhå

Jag ska hem till en vän om en stund på drinkkväll, men det blir nog inte många drinkar för mig, iaf inte med alkohol i.
Känner att det nog inte är läge att dricka så mycket just nu faktiskt.
Övervägde att stanna hemma, men det är nog bättre att vara med vänner än klättra på väggarna här.

Förr, för några år sedan när jag hade mer panikångest-problematik, så hade jag i princip alltid lugnande medicin med mig i väskan, OM det skulle behövas och bara vetskapen att jag hade med mig det gjorde mig lugnare.
Nu har jag inte haft lugnande medicin på fickan på många år eftersom panikångesten är under kontroll. Men, idag så får Stesoliden följa med, inte för att jag tror att det kommer att behövas, men bara för att möjligheten skall finnas.


Dock satsar jag på att ha en trevlig kväll och inte vända ut och in på hur jag mår, överanalysera och gå ned mig i eventuella symtom, för det mår jag verkligen inte bättre av.


Kommentarer
Postat av: Magnus

Tack för att du kom =)

2009-01-24 @ 23:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0