Klädbytardag

I går var det åter igen dags för Klädbytardag.
Klädbytardagen innebär att man tar med sig sina avlagda kläder, sen väljer man och vrakar bland andras kläder och det ingen vill ha går till second hand. Det är inte bara gratis shopping och återanvändning, det är väldigt roligt också.
Jag hade en stor väska full med kläder med mig och för första gången sen vi började med klädbyte för 3 år sedan, så hade jag med mig kläder som blivit lite förstora. Det kändes väldigt skönt.
Med mig hem fick jag 3 plagg, så väskan var betydligt lättare på hemvägen.
Jag kom hem kl 4, då vi satt och drack vin efter klädbytandet och hade det väldigt trevligt.

Om 16 veckor så blir det klädbytardag igen och jag hoppas då kunna rensa ut ännu mer för stora kläder, chanserna till det är ju goda för träningen går rätt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0