Äntligen helg!

Så kom då äntligen helgen! Denna gång visste jag exakt vad jag skulle göra - sova. Sova gott, mycket och länge.
Så i dag sov jag till 12. Sen dess har jag inte gjort speciellt mycket mer än att surfa lite efter nya gardiner till vardagsrummet och kikat på reagrejer på Halens och Ellos. Rea är ju alltid trevligt, smålänning som man är.

Jag upptäckte också att bloggen om min hembygd Smålandsstenar "Small country stones", hade länkat till mig i ett inlägg och det var ju trevligt. Det förklarar kanske också varför min blogg fått så många träffar denna veckan.

Nu är klockan 22 och jag tror nog att jag ska krypa ned i sängen. För jag bör sova så mycket som möjligt eftersom jag inte kan göra det under kommande vecka.

I morgon ska jag försöka masa mig ut på en promenad, om vädret tillåter.

Kommentarer
Postat av: pololy

ååå- har de börjat skriva i smål.sten bloggen igen? det var minsann på tiden!

2009-06-15 @ 10:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0