Långväga besök

Jag har haft besök av en gammal vän från min tid i skåne samt henne mamma.
De kom i torsdags och åkte vidare idag. Det har varit väldigt trevligt! Så oerhört kul att träffa Hannah igen efter mer än 4 år. Vi umgicks en hel del i Skåne och sedan flyttade hon tillbaka till Syd Afrika där hon är uppvuxen.
De har bott i mitt nu färdigrenoverade vardagsrum och gillade också fondtapeten och min nya golvlampa.
Eftersom det är Metaltown så hann de också beskåda en jäkla massa metallfolk på stan, det var lite kul.
Jag fick en fin ödle-brosch av dem i present och jag gillar ju reptiler.

Men idag vinkade jag av dem och nu är de på väg till Malmö. Hoppas att de får trevligt där.

Det är riktigt varmt och har så varit i några dagar, jag har idag lyckats bränna mig lite på axlarna men det är inte så farligt.
Jag tål solen rätt bra, så snart kommer jag att vara brun istället, men jag köpte iaf solskyddskräm idag för i morgon ska jag eventuellt på picknick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0