10 kg

Jag har nu gått ned 10 kilo i vikt sen jag vägde som mest för nästa två år sedan. Dessutom har jag ökat i muskelmassa, det är lite häftigt att ha muskler faktiskt. Midjemåttet har minskat med 10 cm ungefär.
Det är jättekul att få resultat av träningen på gymmet! Men, det innebär också att kläder blir för stora, ganska mycket för stora och kläder kostar pengar. Nåja, jag ska inte gnälla, jag ska vara glad och nöjd att jag gått ned i vikt.
Har jag tappat 10 kg, kan jag tappa 10 till och kanske mer.

Nej jag har inte ätstörningar och har aldrig haft, jag är bara överviktig och det är varken kul eller hälsosamt.
Envis är jag också, så jag ger inte upp!


Kommentarer
Postat av: Leonard

Hej! Tänker du släcka ljusen på Earth Hour imorgon?



Ha en trevlig helg!

Leonard

2009-03-27 @ 20:12:24
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra jobbat,kämpa på.

2009-03-27 @ 22:32:04
Postat av: polly

åååh. lika mycket som mig typ. grattis grattis!!! pepp pepp. vi ses ikväll

2009-03-28 @ 10:23:39
URL: http://polly.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0