Avbokning

Nu har jag avbokat min tid hos Socialens försörjningsenhet eller vad dom nu kallar det!
Jag behöver ju inte komma dit nu när jag har Aktivitetsersättningen fixad. Sköööönt!
Nu är det bara bostadstillägget att vänta på.....

Eftersom jag fick pengarna som aktivitetsersättningen inbringar idag, så har jag betalat alla "manuella" räkningar, vilket inte var så många.
De som återstår är e-fakturor - Apoteket, Comhem och GBG Energi och autogiron på hyran och avgiften till Hyresgästföreningen, men dessa räkningar blir tillsammans ingen liten summa tyvärr.
De 6426 kronorna jag fick idag täcker mina räkningar nästan exakt och lämnar intet att leva på.

GBG Energi ville ha 627 kr av mig för gasen och elnätsavgifter..... suck....
Det ska inte bara bli skönt att få en vanlig elspis, det ska också bli skönt att inte betala för gasen. Gas är ganska dyrt pga att alla säkerhetsåtgärder som gasen kräver är inbakat i kostnaden. Jag kommer nog inte tjäna på att ha elspis ändå, men det kommer kännas säkrare och framför allt kommer jag att kunna baka en massa.


Sköldis sitter och kikar fram under min säng, vara i terrariet är ju inge kul när man kan gå fritt  på 47 kvm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0