Bättre fly än illa fläkta

fläkt

Denna makapär står nu inkopplad i mitt vattenskadade vardagsrum.
Pga den så har jag numera laptopen i köket eftersom fläkten brummar en hel del samt gör luften väldigt torr.
Som tur är hade jag en 20 meters nätverkssladd och som tur är har jag ju kök och sovrum att vistas i.
Det är inte roligt, men det går.
Fuktfläcken i taket ser iaf bättre ut nu, för det står en fläkt där uppe hos grannen också.
Jag får leva med detta ett bra tag nu, men jag har ju gott om tålamod så det ska väl gå an.

Jag hade ju planer på att fräscha upp väggarna i lägenheten.....men det var inte så här jag hade tänkt mig det.
Planen var att ta sovrum och kök först, där behovet är störst och sen så småning om lägga på mer vit färg i vardagsrummet men ha kvar fondväggen. Nu får jag tänka om.
Köket och sovrummet får se ut som det gör, för nu är vardagsrummet prioriterat givetvis.
Jag får se sedan är vardagsrummet nån gång blir klart, om jag orkar med mer renovering i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0