KossthePlug!

Jag köpte ju nya hörlurar igår, inear-varianten men denna gången tog jag inte dom billigaste utan det blev några kronor mer och definitivt bättre. Jag är kär! Koss the Plug för 179 kr sitter otroligt bra och bekvämt, ljudet är också betydligt bättre än i mina gamla. Yay!

Det skumma Spanien-nummret ringde i morse igen.... jag svarade inte. Bra att jag skaffade nummerpresentation i förrgår, så behöver jag inte bry mig. Tur också att jag inte är lika paranoid som förr, då hade jag fått svårt att släppa detta 0034-ringande, men nu kan jag strunta i det helt och hållet.

Om lite mer än en månad får jag fint och långväga besök. Min vän Hannah och hennes mor kommer till Sverige, dom bor i Sydafrika nu. Hannah lärde jag känna i skåne för ett antal år sedan nu men vi har inte träffats på några år, det är ju lite långt till Sydafrika. Det ska bli underbart att träffa henne igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0