"Lars" och 6 km

Den skumma japanska växten har nu fått ett namn - Lars!
E döpte den efter Lars Leijonborg, varför vet jag inte riktigt......men vi hade jäkligt trevligt i lördags/söndags med allt kaffe.
Lars har växt ytterligare, men jag orkar inte pilla med bilder. Jag har traskat lite mer än 6 km i dag i gassande sol, så jag känner mig lite mör.
Jag gick till Inre Rums kontor och tillbaka med mp3an och mina nya hörlurar. Nu har jag ont i ryggen och är lite öm i fötterna, men det var skönt att röra på sig.

Nästa vecka blir det två föredrag med Inre Rum, ett i Trollhättan och ett här i GBG för Stadsmissionen, jag hoppas bara att jag orkar med båda. Jag känner mig ganska trött nämligen. Det tar väl lite på krafterna att ha vattenskador och tänka på hur det blir med renovering sen etc.

Kan snart vara dags att köpa nytt köksbord tror jag..... Mitt nuvarande har jag haft i 9 år och det har utstått flera flyttar. Träbitarna som håller uppe klaff-delen har spruckit lite och det är väl inte så bra, men det håller nog ett tag till.

Kommentarer
Postat av: polly

lycka till på föredragen!!!

2009-05-26 @ 05:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0