Torktid: en månad

I dag var en snubbe här och inspekterade skadorna efter rivningen, han sa att det kommer ta minst en månad innan det är torrt. Han installerade även en byggfläkt som brummar rätt ordentligt. Så jag har flyttat datorn, som tur är en laptop, till köket. Så nu fick jag användning för min 20 meters nätverkskabel minsann!

Det känns inte så kul att ha det så här i minst en månad, men jag har liksom inte så mycket att välja på. Jag bor ju här.
Tur att jag åtminstonne har köket och sovrummet och kan stänga dörrar så att jag inte störs alltför mycket att fläkten.

Bra att A sa till mig att notera elmätarställningen, för jag ser redan att fläkten drar en jävla massa el, men det hoppas jag att värden ger mig ersättning för senare. Tur att A har koll.

Kommentarer
Postat av: Lenas Värkstad

Du borde även ha hyreskompensation, det fick jag under tiden det torkade hos mig.... och all el betald!

2009-05-15 @ 21:23:28
URL: http://ohl.se/lena

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0