3 veckor med Haldol

Ja nu har det gått tre veckor sen jag påbörjade bytet från Seroquel till Haldol och det känns väldigt bra.
Eller snarare så känner jag inte av det så mycket alls. Lite piggare är jag nog då Seroquel kan ge viss trötthet.
Om en vecka är det läkarbesök och då blir det förmodligen att gå över helt till Haldol och ta bort Seroquel.
Så först om några veckor vet jag "slutresultatet", men jag tror att det blir bra.


En annan bra sak är att vikten fortsätter nedåt i sakta mak. På ca 6 veckor har jag tappat ungefär 4 kilon och det känns väldigt bra.

Jag visade en bild på mig från 2003 för en vän. Vännen frågade vem det var för hon kände inte igen mig. Tro sjutton det för då vägde jag runt 55 kg!
Nåja, så smal blir jag nog inte igen, men ned i vikt ska jag fortsätta iaf!

Kommentarer
Postat av: polly

ååh va skönt att det går bra med både medicin o viktnedgång!! pepp pepp pepp!

2009-11-21 @ 09:23:40
URL: http://polly.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0